Brütsch Elektronik AG

  • Rating

  • Industry
    Industry various
  • Jobs
    2
  • Employees
    250

With our holistic approach, Brütsch Elektronik AG has been a watchword for customised hardware and software solutions for use in automation, electronics and security technology for the last 46 years. The family-owned company, which was founded in 1971, employs more than 100 specialists in the wine-producing region of the Canton of Zurich.

Job Offers

Entwicklungsingenieur/in Feinmechanik

Brütsch Elektronik AGUhwiesen

12/04/2018Position with re­spon­si­bil­i­ties
Gefunden auf brel.ch

Projektleiter/in Sicherheitstechnik

Brütsch Elektronik AGUhwiesen

12/04/2018Executive po­si­tion
Gefunden auf brel.ch
5.01 review

Gutes Arbeitsklima ist sehr wichtig

Erfahrungen habe ich nicht,da ich ja bei der Firma nicht arbeite,aber viele Freunde haben mir gesagt das die Firma sehr gut ist und hab mich gestern auch beworben,ich hoffe ich habe Glück.

Location

Brütsch Elektronik AG

Nüsatzstrasse 11
8248 Uhwiesen

http://www.brel.ch