Max Lehner AG

  • Rating

  • Industry
    Chemicals/Pharmaceuticals
  • Employees
    50

The Max Lehner AG is a swiss manufacturer, which has specialized in the engineering, development and production of premium chemical products since 1960.

As a Swiss Company in tradition, Max Lehner AG attach the greatest importance to manufacturing chemical products in to the highest premium quality levels, exclusively produced in Switzerland.

The offering of the range includes customized chemical products for surface technology, cleaning, care, maintenance and protection under own brands as well as under Private Label.

The company's flagship brand MAXOLEN is the best-known and most successful care brand.
Maxolen. Professional Care Products. Since 1960.

Mainfields of activity are automotive, industry, shipyard, railway and aircraft, hospitality and gastronomy along with food and pharmaceutical companies.

Today Max Lehner AG exports worldwide and has branches in Europe, Asia and the USA.

www.maxolen.ch

Job Offers

There are currently no job offers.

Keep an eye on this company by adding it to your watchlist.

5.03 reviews

Toleranz und Menschlichkeit machen hier Karriere. Man kann mit dem Chef offen und verständnisvoll Kommunizieren. Respekt und ein Miteinander bringt nicht nur das Unternehmen weiter, auch der persönliche Erfolg ist spürbar - sofern man im Team mitspielt!

Ich bin kürzlich aus privaten Gründen aus der Firma ausgeschieden. Ich verlasse dieses Unternehmen mit einem weinenden Auge, denn es hat mir dort sehr gefallen. Besonders hervorheben möchte ich das äusserst angenehme Arbeitsklima und das familiäre Verhältnis untereinander. Ich habe in der Zeit bei d...more

Ich habe damals als Berufeinsteigerin im Innenverkauf angefangen und bin kürzlich ausgeschieden, weil ich zurück nach Tessin gezogen bin. Eigentlich wollte ich anfangs nur 2 bis 3 Jahre bei der Max Lehner AG bleiben, daraus wurden dann ganze 7 Jahre. Meine Zeit bei der Max Lehner AG und in Zürich wa...more

Location

Max Lehner AG

Stallikonerstrasse 71
8903 Birmensdorf-Zürich

http://www.maxolen.ch